Menu

INFORMACE PRO VYSTAVOVATELE

LABOREXPO je jedinou domácí veletržní událostí zaměřenou na prezentaci a podporu prodeje laboratorního vybavení zákazníkům ze široké škály laboratoří – soukromé a komerční sféry, vědecko-výzkumných a vzdělávacích institucí, kontrolních a dozorových organizací, zdravotnictví a průmyslu.

Návštěvníci na veletrh přicházejí s cílem získat na jednom místě kompletní informace o aktuální nabídce laboratorní techniky, novinkách a inovacích a oceňují přitom možnost osobního seznámení se s exponáty a přímého kontaktu s jejich dodavateli.

Veletrh je organizován pouze jednou za dva roky.

Nomenklatura veletrhu pokrývá všechny oblasti laboratorních a procesních analýz v chemii, farmacii, biochemii, molekulární biologii a dalších oborech.

Ceník pronájmu veletržní plochy, výši poplatku za registraci a další informace
najdete v PDF dokumentu LABOREXPO 2019 - Pozvánka pro vystavovatele.

Aktuální seznam vystavovatelů

Profil návštěvníků

Veletrh se vyznačuje velmi kvalitní strukturou odborných návštěvníků, především vedoucích nebo majitelů laboratoří, laborantů, vědců, pracovníků kontroly výroby, zaměstnanců ve státním sektoru nebo ve zdravotnictví. Průměrná návštěva veletrhu se pohybuje okolo 1100 návštěvníků.

Výstavba expozic

Vystavovatel má možnost zajistit si návrh a realizaci své expozice prostřednictvím vlastního dodavatele nebo si ji objednat u organizátora veletrhu, který zprostředkovává výstavbu expozice „na klíč“ včetně návrhu, cenové kalkulace, montáže, vybavení a grafického polepu. Pro stavbu standardních expozic je využíván tradiční systém Octanorm, který umožňuje montáž stánků za cenu od cca 800–1000 Kč/m2. Možné je rovněž zajištění realizace atypických veletržních expozic, které akceptují všechny požadavky na kvalitu, moderní design, funkcionalitu a kreativitu konstrukce.

Profil organizátora veletrhu

Organizátorem veletrhu je redakce odborného dvouměsíčníku CHEMAGAZÍN.

Jeho hlavní snahou je oslovit a pozvat k návštěvě veletrhu co nejvíce potenciálních návštěvníků, čemuž věnuje maximální marketingovou podporu. Hlavním mediálním partnerem je časopis CHEMAGAZÍN, který byl i v předešlých ročnících pokaždé vyhodnocen jako nejčastější zdroj přijatých vstupenek od návštěvníků – až 30 % z jejich celkového počtu.

Širokou mediální podporu poskytují rovněž i další mediální partneři a spolupracující organizace. Akce bude v průběhu roku 2019 prezentována na mnoha konferencích, seminářích a veletrzích, na internetu nebo prostřednictvím direct mailingu s využitím vlastní rozsáhlé databáze organizátora.